Пон - Пет 8:30 - 17:00

Обяви за работа
ДГС Габрово

Служител "Човешки ресурси"

1. Да организира цялостната дейност свързана с административното обслужване на кадрите в ДГС. 2. Да подготвя всички документи по движението им: регистрация и отчисляването на кадрите, трудовите книжки, личните дела, заповеди за назначаване и прекратяване на трудовите договори, подготвя и оформя документи за пенсиониране, трудоустрояване в съответствие с трудовото законодателство, Кодекса на труда и други нормативни документи. 3. Прави отчет за всички видове отпуски. 4. Осигурява съхраняването на документи, с които работи, трудовите договори и личните дела в съответствие с нормативните изисквания. 5. Приема, регистрира и изпраща по предназначение кореспонденцията – входяща и изходяща. 6. В съответствие с резолюциите организира предаване на документи за изпълнение. 7. Обработва и документира подаваната документация от Директора, зам. директора и др. 8. Следи за прилагането на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд. 9. Носи отговорност при обработка на лични данни.

Документи
Резултати